Gamlebloggen

Gamlebloggen - Gloppen Lappe- og Quilteklubb

Bloggen starta i februar 2009. Klikk og finn gamle innlegg.

lørdag 1. oktober 2016

Tepper som varmer 1.oktober 2016

Hei sann alle damer i Gloppen lappe og quilteklubb.

Her tek eg meg litt til rette og viser dåke tepper eg har sydd av stoff mange av dåke i klubben har sponsa til sygruppa, som Kari med fleire hadde for nokre år sidan. Eg har sydd 4 tepper av delvis stoff frå dei stoffa klubbdamene donerte oog 4 tepper av stoff som FR. Jørgensen sponsa til 4H gruppa vår og som dei ikkje såg seg nytte i. Ellers er det fleire tepper i arbeid, som Margrethe, Inger og Astrid held på med. Tenkte det var kjekt for dåke å sjå at stoffa er blitt brukt til noko nyttig. Eg har sendt 8 tepper til Tepper som varmar i Ålesund, og dei er veldig glad for bidraget. Nokon som har lyst å henge seg på????????????

              Vi har ellers fått litt stoff frå Mona Vekst og privat har vi også sponsa ein del.
 Teppene er quilta med fleece på baksida og nokre er pynta med blonder og hekla blomster.


 Desse teppa med figurar har eg ikkje bilde av når dei er ferdige med ramme. Har nok bilde ein plass på dataen, men sporlaust borte idag.



                              Inspirasjon har kome etterkvart og mykje frå Pinterest.

1 kommentar:

  1. Kjempe flott arbeid! Som vil glede noen som trenger det :)
    hilsen Kari E

    SvarSlett